miercuri, 11 martie 2009

LSGG - traditia merge mai departe

Aseara mi-am facut timp si mi-am vizitat prietenii geografi si geologi la sedinta LSGG (Liga Studentilor Geografi si Geologi) si va marturisesc faptul ca sunt mandru de ce am construit acolo si de echipa care continua sa faca din LSGG una din cele mai frumoase ligi studentesti din Iasi.
.
Cand am facut primii pasi pentru infiintarea ligii, impreuna cu Ana Florescu si Vali Varlan, nu credeam ca vom ajunge sa fim atat de buni si de apreciati in facultate si in universitate. Prin munca, zile si nopti daruite ligii am ajuns sa creem o echipa care poate sa asigure continuitate tuturor ideilor si proiectelor "geo-geo".
.
Vreau sa-i felicit pe toti cei care acum duc traditia si spiritul de echipa mai departe si fac posibil ca liga sa fie pentru unii a doua casa, o casa in care traieste, cum spunea un prieten de-al nostru, Guru, . . . o mare familie. LSGG este o mare familie!
.
Pentru cei care veti vrea sa vedeti ce fac geografii si geologii LSGG va invit sa accesati pictograma din bara laterala, sau apasati . . . aici
.
Va doresc o dimineata in spiritul "geo-geo"
.
ps: articol publicat de Costel ALEXE pe blogul personal, vizualizati blogul aici
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu