joi, 12 martie 2009

Din nou . . . aici. . .

Si a trecut aproape un an.. au trecut campaniile, au trecut vacantele, sesiunile.. :).
Sunt libera sa fac ce vreau...am facut mici modificari pentru un nou inceput-> pe blog... , in primul rand am scos banner-ul cu Adomnitei...il voi pune la loc probabil peste 3 ani fix, in al doilea rand mi-am schimbat poza...mna...am mai crescut putintel.. .cu un anisor :D, m-am ingalbenit in cap, mi-am tras tunsoarea care o aveam in clasa a V-a :)) (probabil vreau sa arat mult mai tanara decat sunt)->
.
In viata de zi cu zi.. gata!.. m-am apucat de invatat (chiar daca nu imi place domeniul , trebe ..uff..)... am inceput sa intru in randul studentilor, sa simt ca sunt studenta. sunt interesata de SSFI, Societatea Studentilor Farmacisti Iasi, de politica, TNL Iasi (Tineretul National Liberal Iasi)..am inceput sa merg la opera :))...restul il veti afla pe parcurs.
.
In speranta ca voi fi multtttttttttttttttt mai activa ca in ultimul an, va doresc o primavara cat mai frumoasa, ca vad ca incepe sa vina peste tot... la mine a ajuns deja... au inflorit de mult timp ghioceii si viorelele :P
.
P.S. in aceasta perioada de inactivitate..multe persoane ma tot intrebau de ce nu am mai scris pe blog.. si isi aduceau aminte de articolul cu semnul parcare interzisa.. Toti credeau ca eu glumesc si fac misto.. Dar sa stiti ca politia a cam facut verificari pe aici.. :P
.
ps: articol publicat de Sandra Constantin pe blogul personal, vizualizati blogul aici
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu